10 wyników
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
IBM PC dla każdego / Janusz Cielątkowski, Wiesław Porębski. - (obejmuje opis systemu DOS 5.0) - Warszawa : "HELP" , 1992. - 24 cm.
(Best HELP)
Bibliogr. s. 382-383. - Indeks. - Dla początkujących i zaawansowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
Na okł.: zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Na okł.: Zawiera: petle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Indeks.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe? Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej