17 wyników
E-book
W koszyku
Opanuj skuteczne, gotowe do użycia rozwiązania biznesowe dla sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego AI – podejście pragmatyczne pomaga rozwiązywać praktyczne problemy przy użyciu nowoczesnego uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i chmurowych narzędzi obliczeniowych. Noah Gift demistyfikuje wszelkie koncepcje i narzędzia potrzebne do osiągnięcia wyników – nawet jeśli Czytelnik nie ma solidnego przygotowania z matematyki lub data science. Autor wyjaśnia skuteczne, gotowe do użycia rozwiązania udostępniane przez Amazon, Google i Microsoft oraz demonstruje sprawdzone techniki wykorzystujące ekosystem analizy danych oparty na języku Python. Proponowane podejścia i przykłady pomagają ukierunkować i uprościć każdy krok od wdrożenia po produkcję i budować rozwiązania o niezwykłych możliwościach skalowania. W miarę poznawania działania rozwiązań Machine Language (ML) będziesz uzyskiwać coraz bardziej intuicyjne zrozumienie tego, co można dzięki nim osiągnąć i jak zmaksymalizować ich wartość. Na tych podstawach autor krok po kroku prezentuje budowanie chmurowych aplikacji AI/ML do rozwiązywania realistycznych problemów w dziedzinie marketingu, zarządzania projektami, wyceniania produktów, nieruchomości i dużo więcej. Bez względu na to, czy jesteś profesjonalistą biznesowym, osobą decyzyjną, studentem czy programistą, eksperckie wskazówki autora i rozbudowane analizy przypadków przygotują cię do rozwiązywania problemów data science w niemal dowolnym środowisku. • Uzyskaj i skonfiguruj wszystkie potrzebne narzędzia • Szybko przejrzyj wszystkie funkcjonalności Pythona, których potrzebujesz do budowania aplikacji uczenia maszynowego • Opanuj narzędzia AI i ML oraz cykl życia projektu • Korzystaj z narzędzi analitycznych Pythona, takich jak IPython, Pandas, Numpy, Juypter Notebook i Sklearn • Dołącz pragmatyczną pętlę zwrotną, która pozwoli nieustannie poprawiać wydajność naszych procedur i systemów • Projektuj chmurowe rozwiązania AI oparte na Google Cloud Platform, uwzględniając usługi TPU, Colaboratory i Datalab • Definiuj chmurowe przepływy pracy w Amazon Web Services, w tym wystąpienia punktowe, potoki kodu i inne • Pracuj z API sztucznej inteligencji w Microsoft Azure • Poznaj budowanie sześciu rzeczywistych aplikacji AI od początku do końca
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Jeśli znacie JavaScript, to ten praktyczny przewodnik szybko pozwoli na przyspieszenie działania struktury Angular w celu tworzenia wydajnych, opartych na sieci aplikacji na komputery osobiste i urządzenia mobilne. Wersja ta, najpierw nazwana lako Angular 2, jest pełna napisana na nowo postać aplikacji, napisanej przez ten sam zespół, który tworzył AngularJS. Programiści znający poprzednią wersję także ocenią tę książkę jako wartościowe źródło informacji. Autor książki, Shyam Seshadri, prowadzi nas krok po kroku przed podstawowe elementy składowe Angular. Zanim zanurzymy się w komponenty usługi, wywołania serwera, routing i wymagania produkcyjne, rozpoczniemy od utworzenia prostej aplikacji w Angular. • Ustaw własne środowisko produkcyjne, aby szybko budować aplikacje w Angular. • Korzystaj z dyrektyw Angular, aby budować wspólne funkcje dla swoich aplikacji. • Twórz i sprawdzaj swoje komponenty, aby tworzyć skuteczne interfejsy użytkownika. • Zarządzaj wejściem użytkownika tworząc sterowane szablonami i proaktywne formularze • Zrozum kiedy należy używać wbudowanych usług z Angular, a kiedy i jak tworzyć swoje własne. • Wykonuj wywołania http i radź sobie z wyzwaniami pojawiającymi się podczas pracy z serwerami. • Korzystaj z modułu routingu Angular, aby inkapsulować różne strony i fragmenty wykorzystując inną trasę. • Twórz produkcyjne aplikacje w Angular i naucz się wdrażać dobrze działające aplikacje. Shyam jest dyrektorem technicznym (CTO) w firmie ReStok Ordering Solutions. Wcześniej był inżynierem programowania w Amazon i Google, a także kierował zespołem inżynierskim w Hopscotch, startupie komercyjnym z siedziba w Bombaju. Shyam jest autorem dwóch wcześniejszych książek na temat Angular. „Ta książka uczy nas zarówno podstaw, jak i zaawansowanych tematów, stosując techniki do natychmiastowego wykorzystania. Ta książka powinna znaleźć się w bibliotece osób zainteresowanych tworzeniem solidnych aplikacji za pomocą Angular.” - Victor Mejia, starszy inżynier w McGraw Hill, autor zajmujący się edukacją i treściami w Linkedin Lerning.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
50 sposobów ulepszenia języka C# Powszechnie rozpoznawany ekspert .NET Bill Wagner identyfikuje i wyjaśnia 50 zaawansowanych technik i zasad pisania niezawodnego i dobrze działającego kodu C# 7.0. Zgodnie z rosnącym wyrafinowaniem języka C# i oczekiwaniami społeczności programistów Wagner przedstawia nowe, skuteczne rozwiązania problemów, na które natrafiamy każdego dnia. Trzy wydania Effective C# i zawarte w nich jasne wyjaśnienia, wskazówki i realistyczne przykłady kodu dowiodły swojej wartości dla tysięcy programistów. Bardziej efektywny C# przynosi to samo sprawdzone podejście do nowych funkcjonalności języka C# 7.0, pomagające bardziej wydajnie i skutecznie realizować dobrze znane zadania. Bazując na niezrównanym doświadczeniu i kluczowej roli w globalnych gremiach standaryzujących języka C#, Wagner pokazuje podejścia zorientowane obiektowo, funkcyjne i zorientowane na usługi do zarządzania danymi przy użyciu C#, lepsze sposoby wyrażania naszych zamiarów użytkownikom i innym programistom, a także nowe możliwości wykorzystywania technik asyn-chronicznych i programowania dynamicznego. ? Używanie właściwości zamiast dostępnych pól danych (punkt 1) ? Rozróżnianie pomiędzy typami wartościowymi i referencyjnymi (4) ? Zależności pomiędzy różnymi koncepcjami równości (9) ? Unikanie operatorów konwersji (11) ? Rozróżnianie pomiędzy interfejsami a metodami wirtualnymi (15) ? Unikanie przeciążania metod zdefiniowanych w klasach bazowych (19) ? Tworzenie grup metod, które są jasne, minimalne i kompletne (22) ? Włączanie natychmiastowego zgłaszania błędów w iteratorach i metodach asynchronicznych (26) ? Używanie metod asynchronicznych do pracy asynchronicznej (27) ? Unikanie alokowania wątków i przełączania kontekstów (30) ? Konstruowanie równoległych zapytań PLINQ z uwzględnieniem wyjątków (36) ? Używanie puli wątków zamiast tworzenia wątków (37) ? Wykorzystanie BackgroundWorker do komunikacji pomiędzy wątkami (38) ? Używanie najmniejszego możliwego zakresu dla blokad (41) ? Zalety i wady dynamicznego programowania (43) ? Pełne wykorzystanie API wyrażeń (46) ? Minimalizowanie obiektów dynamicznych w publicznych API (47) Jesteś już skutecznym programistą C#: dzięki tej książce staniesz się wyjątkowym. Bill Wagner jest jednym z czołowych projektantów C#, członkiem ECMA C# Standards Committee i autorem trzech wydań Effective C#. Jest też prezesem Humanitarian Toolbox, został wyróżniony tytułem Microsoft Regional Director oraz .NET MVP od 11 lat, zaś ostatnio dołączył do .NET Foundation Advisory Council. Wagner wielokrotnie pomagał rozmaitym firmom, od start-upów po międzynarodowe korporacje w usprawnianiu procesów projektowych i rozwijaniu zespołów programistycznych. Obecnie jako członek zespołu .NET Core tworzy materiały szkoleniowe dla programistów z dziedziny języka C# i .NET Core.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Dowiedz się, jak kreatywnie dobierać kolory w projektach dekoracji ciast poprzez 10 zachwycających wzorów tortów stworzonych przez Lindy Smith, autorkę międzynarodowego bestsellera The Contemporary Cake Decorating Bible. Poznaj sposoby dostosowywania projektów tortów do własnych koncepcji kolorystycznych, jak czerpać inspiracje kolorystyczne ze swego otoczenia w celu stworzenia własnych, unikatowych palet. Dowiedz się, jak używać dostępnych barwników spożywczych w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów i zadziwiających dekoracji ciast. Zawiera 10 ukierunkowanych kolorystycznie rozdziałów, każdy ze wspaniałym projektem dekorowania tortu i dodatkowymi projektami babeczek i ciastek w alternatywnych barwach, pokazujących, jak wybór różnych kolorów może wpłynąć na odbiór naszego projektu. Ilustrowane instrukcje krok po kroku obejmują każdą fazę projektowania tortu, poczynając od pieczenia ciast i mieszania barw po modelowanie lukrów i dodawanie finalnych retuszy – doskonałe zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych dekoratorów! Obejmuje wyczerpujący indeks barwników spożywczych najpopularniejszych marek oraz szczegółowe instrukcje modyfikowania ich odcieni, nasycenia i intensywności, aby spełnić dowolne wymagania dekoracji tortów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ekspert Paul McFedries pomoże Ci opanować kluczowe narzędzia programu Excel 2019 i pakietu Office 365 do budowy bardziej złożonych arkuszy kalkulacyjnych. Skorzystaj z podstawowych funkcji programu Excel 2019 i pakietu Office 365 do budowy arkuszy kalkulacyjnych, które rozwiązują problemy biznesowe i dostarczają wiarygodnych odpowiedzi. Bazując na swoim niezrównanym doświadczeniu, Paul McFedries pomoże Ci w pełni wykorzystać potencjał istniejących formuł i funkcji, wliczając w to najnowsze usprawnienia w zakresie korzystania z tablic, obsługiwania błędów w formułach i obliczania statystyk. Przedstawione przez McFedriesa projekty krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces realizacji kluczowych zadań, począwszy od tworzenia kart czasu pracy, a skończywszy na prognozowaniu przepływu gotówki i wiekowaniu należności. Jego praktyczne przykłady i przejrzyste instrukcje dogłębnie objaśnią Ci sposoby tworzenia formuł o średnim i wysokim stopniu skomplikowania, a także pomogą Ci wykorzystać najbardziej przydatne funkcje programu Excel w Twojej codziennej pracy. Droga do zostania ekspertem programu Excel jeszcze nigdy nie była tak prosta! Ta książka pozwoli Ci: • Usprawnić analizy biznesowe poprzez wprowadzenie do Twoich modeli inteligencji i wiedzy • Zastąpić problematyczne formuły wygodnymi funkcjami wbudowanymi • Radykalnie uprościć złożone obliczenia przy pomocy nowych dynamicznych tablic pakietu Office 365 • Odkryć anomalie, problemy lub możliwości za pomocą formatowania warunkowego • Obliczyć raty kredytu, koszty odsetek, okres kredytowania oraz plany amortyzacji • Wyprognozować przyszłą wartość inwestycji oraz zaplanować osiąganie celów inwestycyjnych • Opanować podstawowe narzędzia do dyskontowania i analizy przepływów gotówkowych, wliczając w to wartość bieżącą netto oraz wewnętrzną stopę zwrotu • Sortować, filtrować i analizować dane tabelaryczne, od klientów po zapasy • W łatwy sposób analizować duże zbiory danych z użyciem tabel przestawnych O książce • Dla każdego, kto chce zrobić w programie Microsoft Excel więcej w dużo krótszym czasie • Dla profesjonalistów z zakresu biznesu i finansów, przedsiębiorców i studentów oraz tych, którzy muszą analizować i zarządzać danymi w efektywny sposób O autorze Paul McFedries, ekspert programu Excel i etatowy autor tekstów technicznych, pisze książki o tematyce komputerowej od 1991 roku. Łącznie napisał ponad 95 książek, m.in. „My Office 2016”, „Windows 10 In Depth” (we współpracy z Brianem Knittelem) oraz „PCs for Grownups”, które na całym świecie sprzedały się w nakładzie 4 milionów egzemplarzy. Jest również właścicielem witryny Word Spy (www.wordspy.com), której zadaniem jest tropienie nowych słów i zwrotów wprowadzonych do języka angielskiego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Uznani eksperci Bill Jelen (MrExcel) i Tracy Syrstad pokazują, jak budować wydajniejsze, bardziej niezawodne i skuteczne arkusze programu Excel. Przewodnik ten pokazuje, jak zautomatyzować praktycznie wszystkie rutynowe zadania, aby oszczędzić sobie całych godzin, dni, a może i tygodni pracy. Spraw, aby Excel wykonywał rzeczy, które uważałeś za niemożliwe. Poznaj techniki makr, których nie znajdziesz nigdzie indziej i twórz zautomatyzowane raporty. Bill Jelen i Tracy Syrstad pokazują, jak natychmiast wizualizować informacje, aby móc działać na nich, przechwytywać dane skądkolwiek i używać ich gdziekolwiek oraz automatyzować najlepsze nowe funkcje programu Excel 2019 i Excela w Office 365. Znajdziesz tu proste instrukcje krok po kroku, praktyczne przykłady oraz ponad 50 skoroszytów wypełnionych dodatkowymi przykładami, makrami i rozwiązaniami. Dzięki lekturze tej książki będziesz w stanie: • Szybko opanować tworzenie makr w programie Excel • Wydajniej posługiwać się zakresami, komórkami i formułami • Generować zautomatyzowane raporty i szybko dostosowywać je do nowych wymagań • Automatyzować tabele przestawne w celu tworzenia podsumowań, analiz, badania i prezentacji danych • Używać niestandardowych okien dialogowych do zbierania danych od użytkowników • Ulepszać niezawodność i elastyczność swoich makr • Integrować dane z Internetu, baz danych Access i innych źródeł • Automatycznie generować wykresy, wizualizacje, linie przebiegu w czasie, a nawet dokumenty programu Word • Tworzyć wydajne rozwiązania przy użyciu klas, kolekcji i funkcji niestandardowych • Szybciej rozwiązywać zaawansowane problemy analizy biznesowej O tej książce Przeznaczona dla każdego, kto chce wykonać więcej pracy w programie Excel w krótszym czasie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Szybka metoda nauki Microsoft Project 2019 Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Project 2019. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. Praca z Project na komputerze osobistym lub urządzeniu dotykowym Budowanie i dostrajanie planu projektu Planowanie zadań i punktów zwrotnych z przypisywaniem zasobów Śledzenie postępów i kosztów oraz zarządzanie odchyleniami Rozwiązywanie problemów z opóźnieniami i przekroczeniami budżetu Dostosowywanie wykresów Gantta, tabel i kalendarzy Poznawanie najlepszych praktyk zarządzania projektami
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
WHAT WILL YOU BUILD??™ Niniejsze gruntownie zaktualizowane drugie wydanie bestsellerowej książki Nieoficjalny przewodnik konstruktora LEGO® Technic pełne jest wskazówek pomagających budować mocne, a równocześnie elegancko wyglądające maszyny i mechanizmy przy użyciu systemu LEGO Technic. Światowej sławy konstruktor Paweł „Sariel” Kmieć uczy podstaw konstruowania LEGO Technic, od koncepcji leżących u podstaw prostych maszyn, takich jak koła zębate i prostowody, do zaawansowanej mechaniki, takiej jak dyferencjały i układy kierownicze. W tym wydaniu dodano 13 nowych instrukcji konstruowania i 4 całkowicie nowe rozdziały dotyczące kół, systemu RC, przekładni obiegowych planetarnych i druku 3D. Oto praktyczne wprowadzenie podstawowych koncepcji mechanicznych, takich jak moment obrotowy, tarcie i przyczepność, a także podstawowych zasad inżynierii, takich jak rozkład masy, sprawność i przenoszenie mocy – wszystko przy pomocy części Technic. Zawiera też informacje, jak Sariel buduje swoje niezwykłe czołgi, ciężarówki i samochody z zachowaniem skali. Dowiedz się, jak: N Tworzyć mocne połączenia odporne na duży nacisk N Odtwarzać specjalistyczne części LEGO, takie jak obejmy i przeguby Cardana, oraz budować własne rozwiązania, takie jak skomplikowane łączniki Schmidta i Oldhama N Tworzyć własne dyferencjały, układy zawieszenia, skrzynie biegów i układy kierownicze N Dobierać silniki do zadań i przekształcać ich właściwości według potrzeb N Łączyć techniki bufowania ze studami i bez studów, aby modele wyglądały oszałamiająco N Budować zdalnie sterowane pojazdy, systemy oświetlenia, kompresory napędzane silnikiem elektrycznym oraz silniki pneumatyczne Ta wspaniale ilustrowana, kolorowa książka inspiruje pomysłami budowania zdumiewających pojazdów, takich jak czołgi z zawieszeniem gąsienicowym, supersamochody, dźwigi, buldożery i wiele innych. Co może lepiej nauczyć zasad inżynierii niż praktyczne doświadczenie z LEGO Technic? o autorze Paweł „Sariel” Kmieć (http://sariel.pl/) jest twórczym blogerem i konstruktorem modeli Technic. Jest najbardziej popularnym konstruktorem LEGO Technic w serwisie YouTube, gościnnie publikuje na oficjalnym blogu LEGO Technic, a w kadencji 2012 był Ambasadorem LEGO na Polskę.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Najlepiej sprzedająca się książka wydawnictwa Manning o języku Java 8 została zaktualizowana do Javy 9! W ramach „Nowoczesnej Javy w działaniu” swoje dotychczasowe umiejętności programowania w Javie wzbogacisz o najnowsze techniki i funkcje. Po praktycznym wprowadzeniu do wyrażeń lambda z użyciem realnego kodu Java, zagłębisz się w interfejs programowania aplikacji o nazwie Streams. Następnie odkryjesz programowanie reaktywne sterowane zdarzeniami i zobaczysz, jak system modułów platformy Java (projekt Jigsaw) pozwoli Ci zmienić sposób konstruowania Twojego kodu. Książka ta objaśnia również programowanie funkcyjne w Javie, pracę z kolekcjami i wiele więcej. „Książka stanowi doskonałe wprowadzenie do najnowszych funkcji Javy 8 i 9. Zawarto w niej przejrzyste i zwięzłe przykłady, które pomagają zrozumieć sposób użycia najnowszych funkcji języka Java, takich jak strumienie, funkcje lambda i strumienie reaktywne”. Meredith Godar O technologii Wydanie języka Java 9 bazuje na tym, co uczyniło Javę 8 tak ekscytującą. Poza wyrażeniami lambda i strumieniami z Javy 8, Java 9 wprowadza również szereg całkowicie nowych funkcji. Zawiera ona nowe funkcje bibliotek w celu wsparcia programowania reaktywnego, które dostarczają nowych sposobów myślenia o programowaniu, a także pozwalają tworzyć kod, który jest łatwiejszy w czytaniu i utrzymywaniu. Java 9 wprowadza ponadto długo wyczekiwany system modułów. Moduły zachęcają do pisania kodu w mniejszych jednostkach, które są znacznie łatwiejsze do testowania, zarządzania i wydawania. Dodatkowo Java 9 pomaga programistom poprzez rozszerzenie funkcjonalności programowania funkcyjnego i strumieni dostępnych w Javie 8. Co w środku? • Wszystkie nowe zmiany i funkcje w Javie 9 • Wyrażenia lambda • Przetwarzanie danych z użyciem strumieni • Testowanie i debugowanie z użyciem wyrażeń lambda • Programowanie reaktywne w Javie • System modułów platformy Java • Projektowanie praktyczne z wykorzystaniem programowania funkcyjnego O czytelniku Książka ta została napisana dla programistów zaznajomionych z językiem Java i podstawami programowania zorientowanego obiektowo. O autorach Raoul-Gabriel Urma jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem Cambridge Spark – wiodącej społeczności edukacyjnej dla programistów i naukowców z Wielkiej Brytanii zajmujących się przetwarzaniem danych. Mario Fusco jest starszym inżynierem oprogramowania w firmie Red Hat, gdzie pracuje nad rozwojem głównych komponentów silnika reguł biznesowych JBoss o nazwie Drools. Alan Mycroft jest profesorem informatyki na Uniwersytecie w Cambridge i współzałożycielem Raspberry Pi Foundation.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Wielu ekspertów branżowych uważa uczenie nienadzorowane za kolejną granicę w dziedzinie sztucznej inteligencji, która może stanowić klucz do pełnej sztucznej inteligencji. Ponieważ większość danych na świecie jest nieoznakowana, nie można do nich zastosować konwencjonalnego uczenia nadzorowanego. Z kolei uczenie nienadzorowane może być stosowane wobec nieoznakowanych zbiorów danych w celu odkrycia istotnych wzorców ukrytych głęboko w tych danych, które dla człowieka mogą być niemal niemożliwe do odkrycia. Autor Ankur Patel pokazuje, jak stosować uczenie nienadzorowane przy wykorzystaniu dwóch prostych platform dla języka Python: Scikit-learn oraz TensorFlow (wraz z Keras). Dzięki dołączonemu kodowi i praktycznym przykładom analitycy danych będą mogli identyfikować trudne do znalezienia wzorce w danych i odkrywać dogłębne zależności biznesowe, wykrywać anomalie, przeprowadzać automatyczną selekcję zmiennych i generować syntetyczne zbiory danych. Wystarczy znajomość programowania i nieco doświadczenia w uczeniu maszynowym, aby zająć się: • Porównywaniem mocnych i słabych stron różnych podejść do uczenia maszynowego: uczenia nadzorowanego, nienadzorowanego i wzmacnianego. • Przygotowywaniem i zarządzaniem projektami uczenia maszynowego. • Budowaniem systemu wykrywania anomalii w celu wychwycenia oszustwa dotyczącego kard kredytowych. • Rozdzielaniem użytkowników na wydzielone i jednorodne grupy. • Przeprowadzaniem uczenia pół-nadzorowanego. • Opracowywaniem systemów polecania filmów z użyciem ograniczonych automatów Boltzmanna. • Generowaniem syntetycznych obrazów przy użyciu generujących sieci antagonistycznych. „Badacze, inżynierowie i studenci docenią tę książkę pełną praktycznych technik uczenia nienadzorowanego, napisaną prostym językiem z nieskomplikowanymi przykładami w języku Python, które można szybko i skutecznie implementować.” –Sarah Nagy Główny analityk danych w firmie Edison Ankur A. Patel jest wiceprezesem ds. informatyki analitycznej w firmie 7Park Data, wspieranej przez firmę inwestycyjną Vista Equity Partners. W firmie 7Park Data, Ankur i jego zespół analizy danych wykorzystują dane alternatywne do opracowywania produktów związanych z danymi dla funduszy hedgingowych i korporacji oraz rozwijają usługi uczenia maszynowego dla klientów firmowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Projektuj i pisz prosty i wydajny kod T-SQL w środowisku SQL Server 2019 i późniejszych. Tworzenie kodu T-SQL, wydajnie zwracającego właściwe wyniki może stanowić wyzwanie. Książka ta pomoże w tworzeniu takiego kodu, który działa szybko i jest łatwy w utrzymaniu. Dowiesz się również, jak implementować kontrolę wersji, testowanie i strategie wdrożenia. Przykłady i ćwiczenia do samodzielnego wykonania pokazują nowoczesne praktyki T-SQL wraz z jednoznacznymi wyjaśnieniami. Uwaga skupiona jest na wyborze właściwych typów danych i obiektów przy projektowaniu rozwiązań. Autorka Elizabeth Noble pokazuje, jak usprawnić wydajność kodu T-SQL dzięki stosowaniu dobrych praktyk projektowych, które ułatwiają pracę programistów i ostatecznie zapewniają korzyści użytkownikom aplikacji. Poznasz również typowe pułapki związane z tworzeniem kodu T-SQL i sposoby unikania ich w codziennej pracy. Czego się nauczysz: • Wybierania właściwych typów danych i obiektów bazodanowych przy projektowaniu rozwiązań T-SQL • Pisania kodu T-SQL, który wydajnie przeszukuje dane i efektywnie wykorzystuje dostępny sprzęt • Implementowania kontroli wersji i metod testowania w celu uporządkowania procesu wdrażania • Projektowania kodu T-SQL, który można usprawniać lub modyfikować mniejszym wysiłkiem • Planowania długoterminowego zarządzania i przechowywania danych Dla kogo jest ta książka: Dla deweloperów baz danych, chcących podnieść wydajność swoich aplikacji oraz wszystkich tych, którzy mierzą się ze złożonym zapytaniami i problemami.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity. Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd. Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań. Dzięki tej książce będziemy mogli: • Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami. • Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni. • Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd. • Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ten praktyczny przewodnik pozwoli osiągnąć biegłość w stosowaniu uczenia maszynowego w codziennej pracy. Autor, Matthew Kirk, bez akademickich rozważań pokazuje, jak integrować i testować algorytmy uczenia maszynowego w swoim kodzie. Książka przedstawia wykorzystanie testów z użyciem bibliotek naukowych NumPy, Pandas, Scikit-Learn oraz SciPy dla języka Python, ilustrując je licznymi wykresami oraz przykładami kodu. Książka ta pomoże programistom i analitykom biznesowym zainteresowanym badaniem danych w: Zapoznaniu się z rzeczywistymi przykładami testowania poszczególnych algorytmów poprzez zajmujące ćwiczenia praktyczne. Stosowaniu programowania sterowanego testami do pisania i uruchamiania testów przed rozpoczęciem kodowania. Badaniu technik poprawiających nasze modele uczenia maszynowego poprzez wydobywanie danych i opracowywanie funkcjonalności. Zwracaniu uwagi na ryzyka związane z uczeniem maszynowym takie jak niedopasowanie danych. Pracy z algorytmem K najbliższych sąsiadów, sieciami neuronowymi, klastrami i innymi technikami. Matthew Kirk jest konsultantem, autorem i międzynarodowym prelegentem, specjalizującym się w uczeniu maszynowym i analizie danych z wykorzystaniem języków Ruby i Python. Mieszka w Seattle i lubi pomagać innym programistom w integrowaniu analizy danych ze stosowanymi przez nich technologiami. Więcej zasobów dotyczących uczenia maszynowego można znaleźć pod adresem www.matthewkirk.com.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
TypeScript jest typowanym nadzbiorem języka JavaScript, stanowiącym potencjalne rozwiązanie wielu słynnych bolączek, z którymi borykają się programiści JavaScript. Aby skutecznie programować w TypeScript, musimy poświęcić czas na naukę i praktykę. Niniejsza praktyczna książka, wykorzystująca metody spopularyzowane w książkach Skuteczny nowoczesny C++ (APN Promise) i Java. Efektywne programowanie (Helion), zawiera omówienie 62 zagadnień wraz z konkretnymi zaleceniami jak należy korzystać z języka, czego należy unikać, a także jak powinno się go postrzegać. Autor, Dan Vanderkam, główny programista w Sidewalk Labs, prezentuje praktyczne przykłady zastosowania każdej porady. Dzięki tej książce początkujący i średniozaawansowani programiści znający podstawy TypeScript osiągną poziom ekspertów, doskonale posługujących się tym językiem. • Poznaj praktyczne aspekty systemu typowania w języku TypeScript • Definiuj typy, dzięki którym kod będzie bezpieczniejszy i bardziej zrozumiały • Używaj inferencji typów, aby uzyskać pełne bezpieczeństwo przy minimalnej liczbie oznaczeń typów • Korzystaj w taktyczny sposób z typu any • Poznaj mechanizm zależności i skorzystaj z plików deklaracji typów w TypeScript • Z powodzeniem przenieś swój kod JavaScript do TypeScript Dan Vanderkam jest głównym programistą w Sidewalk Labs i współorganizatorem spotkań społeczności TypeScript NYC. Od dawna uczestniczy w projektach typu Open Source. Wcześniej pracował na uniwersytecie Icahn School of Medicine at Mount Sinai, a także uczestniczył w rozwijaniu funkcji wyszukiwania, wykorzystywanych przez miliardy użytkowników Google. „TypeScript. Skuteczne programowanie odpowiada na większość najczęstszych pytań, jakie nasuwają się podczas pracy z TypeScript, a także oferuje porady praktyczne, ukierunkowane na wyniki. Niezależnie od poziomu znajomości TypeScript, z pewnością każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie”. —Ryan Cavanaugh Główny inżynier ds. TypeScript w firmie Microsoft „Ta książka obfituje w praktyczne przepisy i powinna się znaleźć na biurku każdego programisty TypeScript. Nawet jeśli uważasz, że znasz już TypeScript, koniecznie ją przeczytaj. Z pewnością tego nie pożałujesz”. —Yakov Fain Java Champion
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rozwijaj i replikuj interesujące eksperymenty uczenia maszynowego (ML) przy użyciu kamery Pi Camera i płytki Raspberry Pi. Niniejsza książka zapewnia solidny przegląd technik uczenia maszynowego i niezliczonych zagadnień leżących u jego podstaw, zachęcając do ich dalszego poznawania. Nietechniczne omówienia równoważą złożone objaśnienia techniczne, sprawiając, że najnowszy i najbardziej złożony temat w świecie hobbystów informatyki staje się zrozumiały i przystępny. Uczenie maszynowe, odwołujące się zwykle także do uczenia głębokiego (DL) jest obecnie zintegrowane z mnóstwem komercyjnych produktów, a także szeroko stosowane w przemyśle, medycynie i wojskowości. Trudno znaleźć jakąkolwiek nowoczesną działalność człowieka, która nie została "dotknięta" przez aplikacje sztucznej inteligencji (AI). Bazując na koncepcjach wprowadzonych w książce Beginning Artificial Intelligence with the Raspberry Pi, niniejsza książka prowadzi poza proste rozumienie koncepcji AI do rzeczywistych doświadczeń z wykorzystaniem uczenia maszynowego i praktycznych zastosowań koncepcji uczenia głębokiego w eksperymentach związanych z rozpoznawaniem obrazów przy użyciu płytki Pi. Koncepcje związane z uczeniem maszynowym na Raspberry Pi można przenieść na inne platformy, wchodząc jeszcze dalej w świat sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby realizować coraz lepsze projekty hobbystyczne lub komercyjne.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Rozwiązania typowych problemów dotyczących przygotowania danych, konstruowania modeli i MLOps Wzorce projektowe opisane w tej książce obejmują najlepsze praktyki i rozwiązania powtarzalnych problemów w uczeniu maszynowym. Autorzy, troje inżynierów z firmy Google, skatalogowali sprawdzone metody, aby pomóc badaczom danych sprostać typowym problemom występującym w całym procesie uczenia maszynowego. Te wzorce projektowe kodyfikują doświadczenie setek ekspertów w prostych, przystępnych radach. W tej książce znajdziesz szczegółowe wyjaśnienia 30 wzorców reprezentacji danych i problemów, operacjonalizacji, powtarzalności, odtwarzalności, elastyczności, objaśnialności i bezstronności. Każdy wzorzec obejmuje opis problemu, różnorodne potencjalne rozwiązania oraz rekomendacje dotyczące wyboru najlepszej techniki w danej sytuacji. Nauczysz się: • Rozpoznawać i minimalizować typowe problemy występujące podczas uczenia, oceniania oraz wdrażania modeli uczenia maszynowego • Przedstawiać dane dla różnych typów modeli uczenia maszynowego, w postaci reprezentacji wektorowych, krzyżowania cech i nie tylko • Wybierać prawidłowy typ modelu dla konkretnych problemów • Konstruować wydajną pętlę uczenia z zastosowaniem punktów kontrolnych, strategii rozkładu i strojenia hiperparametrów • Wdrażać skalowalne systemy uczenia maszynowego, które można uczyć ponownie i aktualizować, aby odzwierciedlać nowe dane • Interpretować predykcje modeli dla interesariuszy i zapewniać, że modele traktują użytkowników bezstronnie • Zwiększać dokładność, odtwarzalność i elastyczność „Dzięki wspaniałym, różnorodnym przykładom ta książka jest obowiązkową lekturą dla badaczy danych i inżynierów uczenia maszynowego dążących do zrozumienia sprawdzonych rozwiązań złożonych problemów uczenia maszynowego.” ­—David Kanter Dyrektor wykonawczy, ML Commons „Jeśli chcesz oszczędzić sobie siniaków na drodze do konstruowania rozwiązań uczenia maszynowego, Lak, Sara i Michael to osoby, na które możesz liczyć.” ­—Will Grannis Dyrektor zarządzający, Cloud CTO Office, Google Valliappa (Lak) Lakshmanan jest globalnym kierownikiem działu analizy danych i rozwiązań sztucznej inteligencji w Google Cloud. Sara Robinson jest rzeczniczką deweloperów w zespole Google Cloud, skupiającą się na uczeniu maszynowym. Michael Munn jest inżynierem rozwiązań uczenia maszynowego w Google, gdzie pomaga klientom projektować, implementować i wdrażać modele uczenia maszynowego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Efektywna praca z platformami Apple na poziomie korporacyjnym lub biznesowym obejmuje nie tylko infrastrukturę, lecz także sposób myślenia, który administratorzy muszą zastosować, aby odnieść sukces. Sposób myślenia zmuszający nas do pozostawienia za drzwiami 30 lat dogmatów IT. Ta książka jest przewodnikiem po tym, jak zintegrować produkty Apple ze swoim środowiskiem przy minimalnych tarciach. Ponieważ ekosystem Apple nie odchodzi w przeszłość. Zaczniemy od zrozumienia, dokąd zabiera nas Apple, zewnętrzni dostawcy oprogramowania oraz społeczność IT. Czym jest zarządzanie urządzeniami mobilnymi (MDM) i na czym polega istota jego działania. Zrozumienie tego pozwoli na określenie, co musi się wydarzyć w naszych sieciach, aby umożliwić funkcjonowanie MDM. Pokaże najlepszy sposób, aby dostęp do serwera i usług był na najniższym możliwym poziomie. Następnie przyjrzymy się agentom zarządzania, które nie obejmują MDM, a także temu, kiedy należy użyć agenta, a kiedy skorzystać z innych możliwości. Po zainstalowaniu rozwiązania do zarządzania, można wdrażać profile na urządzeniach lub wdrażać profile na komputerach Mac przy użyciu skryptów. Korzystając z książki Zarządzanie urządzeniami Apple jako przewodnika będzie można dostosować i spakować wdrażane oprogramowanie oraz zablokować urządzenia tak, aby były całkowicie bezpieczne. Książka ułatwi także pracę nad zbudowaniem standardowych środowisk kontroli jakości, aby można było testować skuteczniej i przy mniejszym wysiłku. Firma Apple wytycza własną ścieżkę w IT. Wymienia się miejscami z Amazonem, Google i Microsoftem jako najbogatsza firma, jaka kiedykolwiek istniała. I nie jest ograniczona 30 lub więcej latami dogmatów w branży IT. Można próbować wprowadzać urządzenia Apple według przestarzałych trybów zarządzania urządzeniami lub, z pomocą tej książki, można do zarządzania zastosować podejście firmy Apple. Apple OS X / iOS Poziom średniozaawansowany Kod źródłowy dostępny online
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej