14 wyników
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: jak ego niszczy i buduje nasze finanse.
Arogancki, egoistyczny, uparty i nieobliczalny to najczęściej kojarzone z ego słowa. Jednak oryginalna i odkrywcza książka Davida Marcuma i Stevena Smitha przekonuje, że ego ma zarówno swoje złe, jak i dobre strony, a także odpowiada na pytania dotyczące tego tematu, który dla większości pozostawał tajemnicą. W sztandarowej książce Od dobrego do wielkiego Jim Collins jako jedną z cech charakteryzujących lidera zdolnego przekształcić firmę z dobrej w wielką wymienia pokorę. Ale skoro pokora jest tak potężna, to dlaczego większości z nas jej brakuje? Dlaczego ego pozwala nam osiągać jedynie dobre rezultaty, a nie wielkie, jeśli nasza pokora nie osiąga stanu równowagi? Na podstawie pięciu lat wyczerpujących badań Marcum i Smith przedstawili przekonujące dowody i rzeczowe odpowiedzi na temat takiego osiągania równowagi pomiędzy ego i pokorą, aby wspiąć się na wyższy poziom przywództwa. Autorzy przedstawiają z życia wzięte przykłady ilustrujące, w jaki sposób ego subtelnie sabotuje sukces, a jednocześnie inicjuje pęd do osiągnięć, pragnienie spróbowania czegoś nowego i wytrwałość do pokonywania przeciwności. Dzięki interdyscyplinarnym badaniom egonomia daje wskazówki, w jaki sposób wykrywać cztery sygnały wczesnego ostrzegania, że ego przechodzi na stronę kosztów, i pokazuje, jak: - nadmierna rywalizacja pogarsza pozycję konkurencyjną - obrona własnej koncepcji zamienia się w przyjmowanie pozycji defensywnej - talent i inteligencja pomysłodawcy szkodzi jego własnym koncepcjom - pragnienie uznania i szacunku przeszkadza w osiąganiu sukcesu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Horyzonty Biznesu)
Książka przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zarządzaniu refleksyjnie / Krzysztof Obłój. - Wyd. 1. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2007. - 167 s. ; 21 cm.
Książka "O zarządzaniu refleksyjnie" jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii, usprawnianiem operacji, zarządzaniem ludźmi i kształtowaniem liderów, wykorzystaniem informatyki, planowaniem akwizycji czy też radzeniem sobie z nieuniknionymi kryzysami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tej książki dowiesz się, jak: - sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji - zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy - przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy änie zasługują na lojalność klientówö i änie prowadzą prawdziwego dialogu z klientamiö. Dlatego ta książka jest ci potrzebna ľ ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży. Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów. Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych: 1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść? 2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta? 3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie? 4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań? 5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało? 6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji? 7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy da się ocalią karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej? W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach oraz o tych, którzy padli ofiarą rywalizacji, zazdrosnych współpracowników i przełożonych, to pytanie stało się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W tej książce Jeffrey Sonnenfeld i Andrew Ward odpowiadają na to pytanie głośnym "tak". Przedstawiają pięą działań odbudowy złamanej kariery. Postępując według tych działań, odzyskasz reputację i otworzysz sobie drogę do nowej przyszłości. Autorzy piszą, jak pokonywać często napotykane przeszkody w odbudowie kariery, także te wznoszone przez zwodnicze kultury korporacji i psychikę upadłego lidera. Ta książka ma swoje źródło w wieloletnich badaniach prowadzonych w wielu obszarach. Znajdziesz w niej wywiady z pierwszej ręki i prawdziwe historie pokonanych,lecz zrehabilitowanych zarządzających firm takich, jak General Electric, Home Depot, Morgan Stanley, Apple, Staples i Hewlett-Packard. Powrót do kariery to klarowny plan działania dla każdego, kto ma do czynienia z kryzysem na drodze zawodowej i zamierza odzyskać utracony prestiż oraz reputację - bez względu na to, czy upadek był wywołany przez niego samego czy przez siły zewnętrzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i˙"Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z˙wnikliwością wynikającą z˙ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i˙specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i˙zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie. Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w˙ książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i˙zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w˙ niewyobrażalnym stopniu. Zapoznasz się z˙nimi m.in. w˙takich jej częściach jak: * Szesnaście świec i˙sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę niż uniwersytet - i˙co z˙tym fantem zrobić. * Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim świetnym pomysłem. * Kanapka za osiemnaście milionów: jak parę dolarów i˙kilka sekund potrafią zapewnić sukces. Nieważne, czy właśnie dostałeś awans, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową - te i˙setki innych pomysłów z˙tej książki pomogą ci szybciej osiągnąć sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 : 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej